dilluns, 2 de maig del 2011

PARA MÁS INFORMACION PULSE EL 1

L'altre dia em van robar la cartera, vaig fer els passos freqüents en aquests casos (anul·lar la targeta de dèbit, denunciar-ho als mossos, anul·lar altres targetes...). El principal problema me'l vaig trobar en anul·lar la targeta de bicing. Sembla fàcil, només has de trucar al número de atenció al client del servei i anar seguint els passos; el que passa és que allò de trucar a un servei i que t'atengui una persona simpàtica, interessada en la teva satisfacció és cosa de vells temps. Ara a l'altra banda del telèfon trobem: 1- gent incompetent i amb mala llet que et van passant d'aquí cap allà buscant marejar-te i entre un i altre fiquen "la músiqueta repetitiva" que tots coneixem, fins que aconsegueixen que pengem. O 2- com va ser el meu cas, una màquina.

Quin és el problema que hi hagi una màquina? Doncs que molts cops no es contemplen totes les necessitats que pugi tindre un client, no sempre és A, B o C sinó que pot també pot ser D, E o Z. Les màquines són molt útils, ens ajuden a fer treballs repetitius a gran velocitat i gran productivitat, estranyament fan errors i mai es fiquen malaltes, sense parlar que surten molt més econòmiques que mantindre una persona en aquell lloc de treball. Però no n'hem d'abusar, l'atenció al client és una feina que mai podrà fer una màquina correctament, ja que és un lloc de treball on hi ha d'haver una persona que t'escolti i t'ajudi en el que pugui i si pot ser amb una rialla per molt mal dia que tingui.

La targeta? Encara no la tinc anul·lada així que un dia d'aquests em tindre de passar per la seva oficina central a fer-ho i espero no trobar-me amb una màquina, ja que si això passa no responc!



PD: M'agradaria demanar a totes aquelles empreses que disposen d'atenció al client per màquina, que la retirin i fiquin allà una persona com cal. A la llarga els clients valorem el tracte que s'ens dóna!

Gràcies

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada