A tots aquells i aquelles usuaris del bicing: Quin servei més ben parit eh!?
Si ets usuari del bicing ja deus haver entès la ironia! Perquè el servei és fatal! M'explicaré: un va tot content amb la targeta del bicing a la mà, disposat d'agafar una bicicleta per la qual es paga una quota anual. Gires la cantonada i que veus? ni una bici... la cara que a un li queda ve lligada amb l'homenatge a Déu.
Una altra situació familiar és la d'adquirir una bicicleta amb perfecte estat (que això és un altre tema - propietaris del bicing, sisplau, incrementeu les revisions de les biciletes-) i quan un arriba al seu destí busca l'estació més pròxima i pam! sorpresa! es troba amb que no hi ha cap ranura per deixar un la bici, que fer? buscar una altra estació, que per sorpresa també està plena i així continuar fins que es troba una que hi ha llocs lliures, segurament lluny del teu destí. En el cas que tinguis presa, és el teu problema.
Per no comentar del que m'ha passat avui i que segurament no he sigut el primer que li ha passat. La situació en que un deixa la bicicleta i per sorpresa la llum que era verda (marcant la disponibilitat de la ranura) no passa a vermella (marcant que el lloc està ocupat) si no que passa a fer pampallugues verdes i vermelles (marcant un error) que si no soluciones abans de que es compleixi la mitja hora fer servir la bicicleta, és a dir, des de que l'hagis agafat al principi, el preu ja no es fix anual si no que incrementa a períodes de minuts. Que s'ha de fer en aquests casos? Trucar! al número del bicing que un trobarà a darrere la seva targeta o a les rodes de la bici i obtindrà un fabulós servei a mans d'una màquina. Primer marcar l'1 o el 2 depèn si un vol ser atès en català o en castellà i tot seguit fins a 8 números depenen del servei que vostè sol·liciti. Un per un els he provat tots i en tots m'informaven que per a qualsevol altre dubte consultés la pàgina web o els envies el problema amb el bicing per email. I és clar si no tens blackberry "ajo i agua" que se'n diu.
Llavors que has fet? Doncs molt fàcil, puntada de peu! Au va, si amb la força no s'arregla mai res! Doncs aquest cop us ho cregueu o no a funcionat, la llumeta s'ha tornat verda, tot seguit me'n he anat cap a classe, que feia tard.
Finalment em volia dirigir als del bicing: la vostra idea és molt bona, però no només val la idea i la iniciativa, es necessita un manteniment i si darrere el telefon fiqueu persones (o més persones) i no tantes màquines, podreu veure que el que moltes persones havien vist com un servei original, útil i ecologista han acabat emprenyats més d'un cop. Cuideu els clients o sinó els perdreu. Gràcies bicing.
http://www.facebook.com/pages/BBicing-for-BlackBerry/133319683396412
ResponElimina